poniedziałek, 3 marca 2014

Psychopatka i Hakerka:

No wiec tak czytaliście już pewnie mojego Posta z wczoraj o nowych Hakerkach na MSP !
Mianowicie chodzi o nie ! Jedna  z nich czyli Misia 123 <3 to nie dość że Hakerka to psychopatka ! Nęka mnie ciągle i ciągle piszę ciągle z innych kont bo ją Blokuje .. To była moja najlepsza przyjaciółka ale wyszło na Jaw że to nie dość że Hakerka to psychopatka nie chcę mieć nic z nią wspólnego a ona ciągle mnie nęka już raz ze swoją "Psiapsiółeczką" Riace czyli roksaną mi się włamały wiem że się włamały wielu osb. ale to już przeczytajcie w poście na dole o nich.One są po prostu beszczelnę okradają innych Hakują i robią z siebie Kretynki i udają nie winne małe dzieci to jest ż.a.ł.o.s.n.e  Hakować mają Odwagę ale przyznać się to już nie !
- Misia 123 <3
- Riace

Rozwala mnie jedna rzecz że ta cała Riace prowadzi Bloga ! I udaję niewinną osb. ! żenada !O to co dziś mi napisała do mnie Misia 123 <3 





Ona serio jest tępa bez urazy ._. ona słyszy siebie czy nie ? O_o



Wiadomość Do Misia 123 <3 czyli Pauliny :Jak się nie odpierniczysz to Napisze do modów znowu i skończy ci się to Banem IP komputera :* ! Jesteś Porypana <3 


Rozniosło się to po MSP że one to Hakerki i wg no wiec zauważyłam że ludzie zaczęli je Hejtowac w ich K.G A te Desperatki co zrobiły ? Usunęły hejty hahahahahha Dno i jeszcze raz Dno ! sądzicie że tak coś osiągniecie ? 






1 komentarz:

  1. Żal mi Ciebie. Oczerniasz nas bo zablokowałyśmy Cię za to, że nas nękałaś z innych kont. Żałosne, i bardzo rozczarowywujące jest to że taka 15 letnia dziewczynka może sobie tak ubzdurać w głowie wiele niemożliwych dzieci. A pozatym wyciełaś to zdjęcie więc nie wiadomo czy to napewno napisała Misia 123 <3 :D

    OdpowiedzUsuń