wtorek, 18 lutego 2014

Hakerzy na MSP :

W tym poście powiem o dwóch Hakerach o "The Dolly" i o "Anonymous" 


The Dolly :

The Dolly to jeden z Najgroźniejszych Hakerów na MSp
Najczęściej wygląda tak jak jest pokazana u góry ^^
 Zawsze ! Ma maskę ! Zawsze i pisze do Angielsku!
To Hakerka nie wiadomo z jakiego Kraju Podobno  USA ale to nic pewnego
Wchodzi na Konta Okrada je ustawia dziwną Animacje zmienia ubranie i ustawia opis taki :
 "The Toys Have Come Out to Play"
  Oznacza to "Te Zabawki wyszły  się pobawić "
Od nie dawna znowu zaczęła Atakować innych Graczy :( Zaatakowała już Czterech moich przyjaciół.


Anonymous :

Chyba każdy z was słyszał o "Anonymous'' jest bardzo znany tak jak każdy haker włamuje się na konto okrada daną osobę oczywiście zmienia też Hasło żeby nie można było wejść na konto inni hakerzy mają swoje zwyczaje np.Zmieniają opis itp a Anonymous chyba się nie bawi w takie żeby po prostu okrada.Jest na MSP też "Psycho Fanka" Anonymous pewnie nikt o niej nie słyszał tylko kilka osb. o tym wie w ty jestem ja miałam czelność z nią pisać ^^ ona nie kradła tylko straszyła i tyle Kiedyś napisał do mnie coś w Stylu "I Hack you" itp powiedziałam jej krótko i zwięźle spi*** XDD Powiedziałam że się jej nie boje że to ona powinna się bać mnie ^^ straszyłam ją a miała ona mnie hahaha XDD powiedziałam że zadzwonię na Policje i odnajdą ja jej Adres IP komputera a takie tam nastraszyłam ją nieźle haha XD :3 jak przestała mi odpisywać to się skapłam że usunęła swoje wszystkie konta wraz z swoim "Oficjalnym" haha Dzięki mnie B) odpuściła straszenie na Jakiś czas nie wiem czy dalej straszy ale mnie Unika haha XDD .Ale dobra mieliśmy gadać o prawdziwym "Anonymous" Nie wiem jakim cudem pojawia się czasami na Stronie głównej MSP O_O






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz