wtorek, 25 lutego 2014

Na razie Koniec ?

No więc tak odeszłam z MSP nie wnikajcie w to ... ale teraz moim Kontem zajmuje się moja Kuzynka może wrócę nwm kiedy za tydz. miesiąc ...rok ...może nie wrócę wcale.. ehh każdy mnie opuścił więc nie mam po co i dla kogo wrócić ...
Ale dzisiaj chciałam wejść na swoje drugie konto nie podam Nazwy :x w każdym razie coś się ze stronką zaczęło dziać O_O serio dziwne to na początku wyszła cała czarna stronka  a tak wo gule już od 3 godzin próbuje wg się zalogować na jakie kol-wiek konto ale nie dam rady ciągle tylko "Loading" pisałam do Modów przed chwilą w tej sprawie bo nawet komp resetowałam i nic to samo o_O wg coś się zaczęło dziać że np.Nie ma moviestar na stronce bo zawsze jakiś był i prezentował Animacje a ja nie mam o_O wg nie mg założyć nowego konta bo ciągle ładuje dziwneee może jakiś Haker się włamał mi O_O
Macie tu zrzut ekranu  tego wszystkiego :













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz