środa, 19 lutego 2014

"Riace" Oszustka :

To się już na prawdę chore zrobiło.Jej nick to  "Riace" Oszukała i  ukradła mnie ukradła  moją unikatową sukienkę i zablokowała później się dowiedziałam że moją przyjaciółkę okradli weszłam na moje inne konto na którym mnie ta oszustka nie zablokowała żeby zrobić jej looka i zobaczyć czy ona nie ma czasem ubrań które ktoś ukradł mojej przyjaciółce i ? Ma te ubrania !! w tym 4 unikaty !! ona ją okradła no więc z tego wnioskuje że to po prostu Hakerka >_< pisałam do niej z innych kont mówiłam że ją zgłoszę i napisze do moderatorów i tak zrobiłam i co ? i nic !! do tej pory nie przyszło mi info że dostała Bana/ostrzenie no więc Moderatorzy mają to gdzieś pisałam do nich i nic odpisali w skrócie że nic z tym nie mogą zrobić o_O przecież to Moderatorzy !! Zero sprawiedliwości zero a i w dodatku ta Riace grozi innym ! dowiedziałam się od mojej znay że ona okradła kilka jej przyjaciółek ! i że jej grozi ! To jest choler ponieważ Mode.... nic z tym nie robią a ona jeszcze udaje "Nie winną idiotkę" że ona nic nie robi to jest żałosne ja do niej pisze z innego moje konta a ona że mnie nie okradła no W_F o.O robi z siebie "Idiotkę " taka prawda.


Tak wygląda na msp :


Nie wiem czemu ma zamknięte oczy O_O 

Jej nazwa to ----> Riace 

1 komentarz:

  1. Nie wstyd Ci? Tak mnie oczerniać bez powodu? Ciebie nie okradłam sama dałaś mi tą unikatową sukienkę, Pauliny tez nie okradłam tylko otrzymałam te rzeczy od pewnej osoby. A ty mnie jeszcze oczerniasz za nic? Nie dziwie się, że pare a nawet grono osób nazywa Cię ,,idiotką,,. Ponieważ jest to publiczny blog, nie będę pisała jak jeszcze o Tobie mówią.

    OdpowiedzUsuń